Pageviews

03 Julai 2015

Segmen saya nak design kad raya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Segmen saya nak design kad raya


Nak design kad raya tetapi tak pandai atau tak sempat?  Apakata korang join segmen designer Fiza. Peluang yang datang bukan selalu.   Sudahlah bukan selalu, tempoh segmen juga sekejap. Apa yang korang dapat dengan join segmen nie?  Korang boleh dapatkan trafik dari blog Azhafizah selaku peserta.  Kalau korang beruntung boleh guna untuk print sendiri ataupun untuk post kat media social.

Jom kita tengok bagaimana nak join segmen nie.

segmen-saya-nak-design-kad-raya

Segmen saya nak design kad raya


Klik banner di atas untuk turut serta.

Tempoh Segmen 2 Julai 2015 hingga 5 Julai 2015.

Pemilihan pemenang melalui random.org.

Cepat-cepat meriahkan segmen rakan blogger.


3 ulasan:

  1. Terima kasih kak sudi join. All the best :)

    BalasPadam
  2. good luck
    http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/07/segmen-saya-nak-design-kad-raya.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.