Pageviews

09 Julai 2015

Saya Nak Design Header Blog/ Facebook Raya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Saya Nak Design Header Blog/ Facebook Raya

Bila dah ada peluang macam ni, kenalah ambil.  Rugi rasanya bila terpaksa melepaskan peluang yang yang datangnya bukan selalu.  Bukan Senang sebenarnya rakan blogger Azhafizah nak buat segmen design macam ni.  Segmen ini adalah segmen design yang kedua untuk hari raya tahun ini.  

Maaf lah tak dapat nak sembang banyak... sibuk campur dengan letih sangat.  Tapi masih ada hati nak join segmen ... kan


segmen-saya-nak-design-header
Saya Nak Design Header Blog/ Facebook Raya

Dalam tak sedar rupanya hari ini adalah hari terakhir untuk join segmen ini.

Jadi kepada rakan blogger masih lagi sempat untuk join.  Klik banner di atas.

Jom kita berikan sokongan dan meriahkan segmen Saya Nak Design Header Blog/ Facebook Raya.

Jangan lupa klik banner di atas yer.



3 ulasan:

  1. Hai,

    Terima kasih sudi sertai Segmen Saya Nak Header Blog/Facebook Raya.
    Boleh check senarai peserta dan berblogwalking sementara menunggu keputusan pemenang pada 10 Julai 2015, 12:00pm.

    http://www.azhafizah.com/2015/07/segmen-saya-nak-design-header.html

    All the Best!

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.