Pageviews

31 Oktober 2014

Senarai pemenang Segment Blog Review by Sally Samsaiman

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Senarai pemenang Segment Blog Review by Sally Samsaiman


Agak terlewat sikit saya keluarkan entri penghargaan kepada Sally Samsaiman.  Senarai pemenang untuk segment Blog Review oleh Sally Samsaiman telahpun dikeluarkan beberapa hari yang lepas. Saya tidak sempat mengeluarkan entri penghargaan pada hari berkenaan, jadinya sekarang barulah saya buat entri sebagai penghargaan kepada rakan blogger Sally.


Senarai penuh pemenang ada di SINI

Berikut adalah senarai blog pemenang bagi kategori pilihan Sally yang telah terpilih untuk direview


Sungguh tidak disangka kerana terpilih juga akhirnya.

Terima kasih Sally dan tahniah kepada semua rakan blogger yang berjaya.


p/s:  ada lagi beberapa entri berkaitan yang belum sempat saya keluarkan.  berikan saya ruang dan masa untuk berbuat demikian dalam masa terdekat.





1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.