Pageviews

26 September 2013

Bukan Tiada Kerja

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Pen Sheaffer pemberian sahabat-sahabat lama


Bukan tiada kerja
Ada kerja yang harus dan mesti disiapkan segera sebelum 'date line'
Di penghujung masa kerja yang hampir tamat untuk hari ini
Tiba-tiba datang satu kerja baru... katanya bukan nak cepat
Tetapi kelihatannya seperti nak cepat
Okey saya faham...
Saya perlu siapkan dulu kerja sekarang
Format baru untuk kegunaan semua

Kerja baru ini saya mulakan esok saja yer
Se awal pagi esok saya mulakan dan siapkan segera

Sementara itu...
Izinkan saya lakarkan sesuatu di dada kanvas blog ini

Kerana...
Saya sayang pen Sheaffer saya
Terima kasih sahabat atas pemberian bermakna ini
Sudah hampir sebulan saya kehilangannya
Terjumpa semula 2 hari lepas
Maka terurailah kerinduan
Perghhh....


Okey saya mulakan kerja semula...

*-*


2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.