Pageviews

24 Februari 2012

10 persoalan berkaitan tudung dan legging

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,





1.  Baru belajar nak pakai tudung, senget sikit nampak jambul boleh tak?

2.  Pakai tudung kepala kena pakai jubah juga ker?

3.  Pakai tudung hanya di kepala jer, kalau pakai kain singkat atau seluar ketat tak boleh ker?

4.  Mengapa mesti pakai tudung kalau hati dah baik?  Kan orang baik masuk syurga.

5.  Awak pakai tudung tu kira baik sangat ker,  kalau dok ngumpat sana sini.

6.  Eh!  Saya tak kacau awak kenapa nak tegur saya pulak... ikut suka hati saya lah.

7.  Ada ker saya pernah suruh awak pakai tudung kepala? tak pernah kan, so jangan nak suruh saya pula... buat macam-macam.

8.  Saya dah pakai tudung kepala, pakai seluar panjang (ketat) baju pun dah besar (jarang), salah lagi ker?

9.  Sudah-sudah lah kutuk orang tak pakai tudung ni.

10.  Say tak heran pun awak pakai tudung macam tu, kenapa awak nak heran dengan saya yang pakai tudung macam ni.

(^-^)

1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.