Pageviews

31 Mei 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


KATAKAN TIDAK KEPADA ROKOK....
LARANGAN MEROKOK DAH TAK MENJADI...
HANYA INI SAHAJA SUMBANGAN YANG MAMPU DIBERIKAN SEMPENA HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA

Segmen ringkas sempena HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA pada setiap 31hb Mei, dianjurkan oleh blogger Ben Ashaari

syarat no. 1 dan 2 dah siap.

nak jawab soalan no. 3 pulak... rasa macam kelakar tetapi pada zaman moden yang serba vasss ni... tiada yang mustahil. 

Biarlah apa pun yang berlaku jawapan skema kepada soalan kenapa saya tidak tidak merokok adalah ... Saya tidak merokok kerana saya seorang wanita.  Merokok itu bahaya untuk kesihatan wanita terutama bagi wanita hamil kerana boleh memberi kecacatan pada janin.


Jom sebarkannya .... penyertaannya sangat mudah ..
  1. Buat satu entri.. letak banner kat atas ni ..
  2. Tajuk : AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA ! dan linkkan ke entri ni bukan di sini tetapi di link sini http://www.benashaari.com/2011/05/segmen-24-jam.html 
  3. Siap.. tu jer.. tinggalkan url entri anda di ruangan komen ini berserta kenapa anda tidak merokok ..

sekian.... KATAKAN TIDAK KEPADA ROKOK!

2 ulasan:

  1. dari blog abg ben...
    jom singgah blog sy...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    BalasPadam
  2. merokok tak nampak cool...
    merokok tak nampak hebat...



    jom baca entri tentang percutian ke Bali di blog solomolo...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.